tisdag, oktober 28, 2008

mera drömmeri..


Jag har fastnat. I gammalt tänk, i andras bilder på facebook, i helgens bravader. Allt som känns det minsta trevligt klibbar fast och jag bara måste rota runt och snoka och tortera mig lite. Inte släppa inte gå vidare fast det ju inte finns nåt annat. Och så den där vanliga åhiga klumpen i magen som gör mig så liten och vek. Hjälp. Nu igen suck.


Det är lite soligt. Kanske gå ut och gå in och börja om?
Och det liksom tar fart och spinner på och jag blir känslosam och längtar efter sommaren, och våren, och igår efter jul och jag vet inte vad jag längtar efter, bara nåt. Men inte just det här nu idag. Ack ja.. det hade varit lättare om jag fötts till isbit.

1 kommentar:

Anonym sa...

God kväll.Tänkte bara säga att gå inte in på denhär sidan http://bunoftheday.wordpress.com/ ..man dör nästan lite då. (eller gör det gör det!:)

Ses snart!