tisdag, oktober 07, 2008

det där med grillning.



Det är spännande. Två intervjuer har jag varit på, på kort tid. Kanske att jag får en praktikplats på en kvinnoorganisation och kanske att jag får analysera lite tidningsartiklar. Eller så blir det hemtjänst hela november. Iallefall, så två intervjuer. Huga, det är spännande och nervöst, men lite roligt för egot. Och hjärnan kopplar totalt ur och lever sitt eget liv, väldigt fascinerande. Väldigt medveten om sig själv blir man och det startas ett krig mellan vad jag vill säga och vad hjärnan tycker att den ska förmedla för signaler till kroppen. Efteråt brukar jag ha minnesluckor och sus i öronen.


I fredags iallefall intervjuades jag av två kvinnor. Det var frågor och lite lagom. I dag var en ung såndära karriärsman som grillade mig på båda sidor. Hur var utbildningen, vad var svårt, vad var lätt, varför, hur, på vilket sätt, vad gör du om 30 år? Varför skrev du den uppsatsen, vad lärde du dig, varför, slutsatser, hur gjorde du, varför då, hur fungerar du i grupp, vad är dina starka sidor, hur vill du andra i gruppen ska vara, varför dååååå?? Och sen fick jag provanalysera en artikel på tid. Apuh efteråt. Men ändå, bra träning och, rätt kul.


Föresten bidde jag klippt av ett klippproffs häromkvällen. Superexklusivt och fiiint! Klippgener har hon som drömmer om hästar. Kortare och fint bidde det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å så bra att det blev bra!:) det var kul ju, gör jag gärna om! Fotomodellandet gick bra igår...tror jag..visar sig sen när iida får sina foton...läskigt!

Det är förövrigt reggae/dancehall/dub/electro-kväll(2 rum/dansgolv) på lördag på en BÅT i hamnen! Låter inte det som ett äventyr? :) C och jag har iaf bokat in det, låter ju fiiint.

krrrraaaammm!

Anonym sa...

Sv: haha ja det är lite nervigt men samtidigt himla skoj! man vill ju verklgien vara sitt allra finaste typ! =)

Kram på dig