torsdag, juni 11, 2009

klippt

Före: Igenvuxet och övervuxet.



Efter: fiiiint! Och så kortiskort. Andra sidan är lång som vanligt och inget att se. Men oh, måste pillar och titta och pilla och titta i spegeln vad som hände och vem jag blev. Och stålsätta mig mot alla medelålders kvinnor på jobbet som idag innan klippet tyckte jag hade så fiiiiiiint mitt hår och tyckte det var roligt att se hur jag "egentligen" såg ut, vilket de tydligen inte hade kunnat se när jag alltid hade håret uppsatt. Det var faktiskt nära att de skrev en protestlista mot min klippning. Well, nu ska dom få se hur jag VERKLIGEN ser ut! Oh!













5 kommentarer:

Anonym sa...

hihi.. sweet :) du e himla söt i din nya sommarutstyrsel

Anonym sa...

Men guuud min favoritkoftan SÅ HIMLA FIIINT!!! Jag ser fram emot att se det live imorn!! men åå, klipp-peppen är på topp!!! Förlåt min inflation av utropstecken, men det ser väldans fint ut! :) kram!//Linda

Karin sa...

Snyggt!
Blir också sugen på att klippa av rufset...

www.vardagsmat.blogg.se sa...

Alltså.
Frisyren. Den är galet snygg. GALET.
Och du med.

Koftan sa...

Åh tack tack! Snart väldigt snart ryker nog andra sidan också. Tror jag.