måndag, juni 22, 2009

oh...

Jovars. Det blev en mycket fin midsommarhelg. Jordgubbar och grädde, några röda stugor, rundpingis, grill, spelaspel, trasmattor, näradödenuppäten av mygg och knott i skärgårdsidyll. Och bland ca 19 människor där 80 % var vegetarianer, ingen rökte men snusade, som var akademiker och formgivare och it och chalmersmänniskor, som var alternativa och hade raggsockor och såna där stora glasögon och hissade EU-flaggan istället för sveriges. Lite ironiskt men ändå. Ja. Väldigt trevligt och mysigt och det var underbart egentligen, fast det märkte inte jag för min hjärna var upptagen med att fundera på vad alla andra egentligen tyckte om mig och hur jag skulle bete mig för att dom skulle gilla mig. Ibland vill man byta ut sig själv. Eller delar av sig.




Idag tycker jag synd om mig själv. Eller mer tycker illa om.

Pust ja.. nu kommer det, sol och ljumma ljusa nätter och jag går till jobbet och kommer hem och går och lägger mig. Det är härligt med sommar, väldigt.

Och håret har fixats lite, mycket bättre bidde det. Snart är jag tillochmed nöjd.


Det blir lätt moby i det här tänket. Jaja..

Inga kommentarer: