måndag, maj 14, 2012

Ännu en helg

hundvalp
Dans-svensk gårdshund                                 Tycker så om helger som känns långa där man hinner mycket utan att stressa.
Det blev loppis, fika, hundvalpsmys, bio, picknick med inslag av städ, garderobsrens och tvätt. Sen avslutade jag med förkylning så idag är jag hemma från jobbet. Tänker gång på gång på allt jag kan passa på att fixa här hemma, men kommer hela tiden på att jag är sjuk och inte orkar stå upp. Well morgontv är helt okej. Jag gillar mer och mer program med lite av varje, typ gokväll med lite mat och prat och kläder. Som en trevlig tidning. (Tantvarning) Kanske för att man kan göra andra saker samtidigt, typ pilla med mobilen. Känns dock som dåligt tecken. Kan jag inte bara slappna av och helt fastna i ett tvprogram längre?


fjäril
picknick





Inga kommentarer: