tisdag, april 22, 2008

Florsocker




åh. Lite lovely kväll. På ett sätt. Jag har sprungit långt igen och armhävat. Sen tog jag ett vårbad. Dels för att kunna ta emot våren ren och doftande, dels för att lukta gott när jag skriver uppsatsen och ännu mera dels för att ska på räkbåtsäventyr i Stockstaden i helgen. Och jag provade en badtablett med florsockerdoft. Jag hade räknat med stort fluffigt skum, men det var uppenbarligen en missbedömning. Men det var fint med bara doft också. Och badolja. Varm och mjuk och florsockerdoftande. Sen pratade jag med lilla mamma och åt en majskolv och nu än en gång är jag så så trött och det är kväll. Igen. Det är lite skönt men.. jag är väldigt trött där innerst inne. Konstigt att bara rusa på ändå när det blir ljust. Känns som risk för krasch. Men, solen är skön. Den hjälper.


En fin låt med Feist. När man är trött som jag. Helst på en filt, under eftermiddagssol, en sommareftermiddag, där med någon kär. Och lite vin.
Jag har inte fått till det här med bilder och länkar än jue. Hm.

Inga kommentarer: