onsdag, april 09, 2008

Söta flåset, jag är gratis nu.

Åh men åh men åh. Nu fryyyyyser hon också. Satt som apatisk hela förmiddagen och stirrade. Läste ca 3 sidor. Frös och frös och cyklade i hell(häll) eller helregn till gymmet. Blöööt. Toktränade och hem duscha äta gå till älskade datasalen och kaffa och. Just det. På vägen in till kaffet satt en fiiin liten brun hund med världens frisyr! Åh jag blev sådär fnissig oh ville ha! Den villa ha mig också, sööta blööta söööta! Blöt tufsig päls gRR.

Iallefall.Jag fryser. Och har inte skrivit klart den här jvla metoddelen än. Suck. Jag får inte gå hem förrän kl.18. Jag skulle vilja fika lite med en vän, men kommer ju vara hungrig då och jag orkar inte gå hem innan och jag vill inte finansiera flottmat så. Jag går hem all by my self. En majskolv finns i frysen. Den kan jag tugga på. Och sen lite filt och sen Barnmorskorna och gråååta. Det är så fint. Jag vet inte varför. Säkert nåt med liv och död. Jag tror jag också vill ha en bäbis snart. Och bära runt på, helst utanför kroppen.

Dessutom har jag inte fått någe jobb. Än. Vad är det för FEEEL på alla jobbmänniskor?? Jag är JÄTTEsnäll och glad och söt, ta mig ta mig! Jag kan diskursanalysera hela världen och är flexibel och effektiv och noggrann och jag är nästan samhälls- och kulturanalytiker och jag är snabb och strukturerad och spontan och vild och ödmjukast och dessutom gillar jag män och djur.

Inga kommentarer: