söndag, april 20, 2008

Vet inte vad, men behöver man veta?

Söndag är det igen. Säkert för minst tionde gången! Tänk om veckorna inte kom åter utan bara gick och gick med olika dagar med olika namn. Vilket intressant tidstänk det skulle bli. Allt skulle gå bara framåt framåt. Som åren. Fast då skulle kanske åren försvinna.. ?

Det är vrålsoligt ute. Jag måste gå ut. Jag måste ha koll på det där med hög midja. Vippig kjol. Lugg eller fall. Den dära bloggen. Jag vill sy. Jag ska måla. Jag ska laga mitt örhänge. Jag vill vill och tänkte att jag skulle ska undersöka prova testa och försöka göra det där jag vill och funderat på så länge.. det är jobbigt att vilja mer än man hinner. Jag har iallefall nyss ätit lasagna och tänkte gå ut lite och se om jag kan hitta en bärbar latte och en fri bänk i solen.

Med Nivea sollotion! Mer doft av sommar finns inte. Oh my.. love.

Inga kommentarer: