söndag, juni 01, 2008

Fräknar


Vilken helg. Åh. Prickig klänninginhandling, god mat med vänner, på filt under solen, grillning och vin, fina vänner och finaste hunden, marsmallows, sanning eller konka, beackvolley, hallonsmoothies och glass. Som på film nästan. Himla sköna helg. Det här med sol och värme är helt fantastiskt. Det är nu det är så konstigt att tänka på dagar i december, där allt är mörkt och kallt, när man bara vill sova, bara vill vara inne, bara fryser och allt tar emot. Det är så långt bort att jag inte kan tro att det verkligen har varit sådär ruggigt, eller kommer att bli det. Jag älskar att gå barfota.


Lite uppsatspill, bull- och kladdkaksbak, päron- och vänbesök och fina examensdagen är vad som väntar i veckan! Oh!


Bara jag inte snuvar till mig. Får inte får inte, det är nog pollen pollen pollen pollen! Men ena vännen är snuvig, så risken kan vara väldigt stor. Och jag nyser. Men det är nog pollen. Ja det är det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart det är pollen! Jag har använt alla baciller för oss alla för hela året under denna helgen! I morse när jag skulle prata kom det inte ut ett ord, bara lite krax, brukar aldrig få så, så att rösten försvinner, helt skumt, men nu är det lite bättre. Låter bara som en tonårskille i målbrottet, vackert:) Nu sitter jag med färg i håret, mamma skickade med sist, C är värsta frisören!:) Måste bli lite examensfin, vi kommer alla vara sååå snygga i våra klänningar! oj oj! Nu ska jag äta lite glass, är bra för ont i halsen har jag hört! kram & kraaaaam, ses snart!