torsdag, oktober 23, 2008

Dreamtime


Jag drömmer massor just nu. Mardrömmar och andra drömmar. I förrgår natt att jag sprang runt i en djungel mitt ett gerillakrig och blev skjuten gång på gång. Natten efter drömde jag att en vapenman låg utanför huset hemma och hade skjutit mamma. Nu såg jag bara hans hatt och visste att han låg utanför staketet och siktade på mig. Och, som det alltid blir, kravlar jag bakåt och snubblar och tar mig inte upp och bara väntar på att bli skjuten. Inatt var det inte så hemskt. Inatt var jag på en loppmarknad där min mellanstadielärares fru sålde sina stövlar, såna där som går lite uppåt fram, för bara 30 kr! Dom köpte jag och sen någe mer. Sen hade jag plötsligt en liten svart kanin som jag gav gurkbitar och lärde hoppa över hinder. Åh..litet-mjukt-djur-abstinens har jag! Ge mig ge mig vilket mjukt djur som helst som man kan klappa och ha i knäet!!


Jag drömmer lite om ett jobb, en fet fast inkomst, en skånsk björn och nya stövlar och skor också.

Inga kommentarer: