fredag, januari 02, 2009

2009 so far..

Gick visst ut enormt starkt, väldigt fantastiskt och så bra det bara kunde bli. Kanske? Lätt chockartat. Men väldigt väldigt trevligt. oh my..

Nervös inledning på nyårsaftonen, sedan blev det trevligt och mättigt och roligt, sedan blev det sent och till sist mys. Vara vaken till kl 05.00. sova till 17.00, äta mat och gå ut, ligga i soffan till 01.00 och sova till nu. Och mitt i allt den hära människan. Och som vanligt, tyvärr, är jag mer livrädd för att förlora än glad att jag kanske kan vinna.. eller redan har vunnit.

Mm.. jag vet inte 2009, om det börjar alledes fantastiskt utmärkt, är inte risken stor att det blir sämre då? Åh.. är jag pessimist eller?
Och jag ska försöka jobba lite. Ikväll blir det choklad och åhighet och hjärtbrydderier. Tungt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej nej, det var nyårsaftonen som satte standarden för ditt 2009 ju:) så nu vet du vad du har att vänta liksom.

Åh, en natt kvar nu, jobbade natten tills idag och så inatt med sen har jag inte en natt förrän på söndag, dvs nästan en hel vecka nattfritt. Hurra för det.

Åså möte imorn, vi får planera in en fikan då, jag jobbar en massa kvällar i veckan, men på onsdag är jag ledig, kanske en erikshjälpenvisit och fika på det? :)

kraaam!!