söndag, februari 15, 2009

Igår var en bra dag

För jag vaknade av mig själv 09.15, solen strålade och jag åt vaniljjogurt, morotsbröd och apelsin/grapejos till frukost. Sen traskade jag till Erikshjälpen och där var ALLT fint! Jag såg något vackert i alla plagg och provade massor och ville ha det mesta. Och efter några månaders väldigt blygsam klädkonsumtion var jag tvungen att handla lite våldsamt. Sen gick jag lite mer i solen och skulle handla födelsedagspresent till min gamla darling hemma i skogen, men efter att ha entrat två affärer och bara kommit ut med ting åt mig själv, bland annat ett par 50-kronorsbrallor från Monki, var urspårningen nära och jag gick hem till vännerna med speedad hund istället. Fint fint.

Den ljusblåa toppen har lite knasig passform, från Tempo. Hm. Men gillar den. Och någe liknande fanns på Monki. Den rödavitarutiga klänningen kanske säljs på Tradera. Mest för att färgerna och jag inte riktigt går ihop. Eller dom kanske gillar mig men jag gillar nog inte dom.


Och Monkibrallorna. Hm. Såndär skräckblandat förtjusning. Snorfula men ändå.. det behövs nog rätt mycket mod och pepp för att dessa ska användas i vår.
Fast kärast bidde jag i den här, nog hemmatillverkade svarta blusjackan. Eller så. Fin ju! Fast inget för tiominusväder.

På kvällen bidde det mat och efterrätt och drink. Love.ly ja.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt!