fredag, december 18, 2009

God Jul

Jag fick precis jobb som arbetsförmedlare i julklapp. Jag har lite svårt att smälta det hela. Sista veckorna har jag gått runt och ojjat mig och funderat över ekonomi och alla räkningar och om jag måste ta nåt skitjobb i vår och försökt intala mig att det faktiskt kan vara riktigt roligt att plugga en kurs i vår fast jag är fruktansvärt less på att plugga, och nu så poff blev allt bara lätt och rosa. Och jag har gått runt och tittat på fina nyårsklänningar men tänkt att jag har ju faktiskt saker i garderoben som är gratis, och jag har tänkt sådär att så många får jobb men inte jag, och så vidare blaha blaha, och plötsligt så fick jag det dära "jaet". Åh. Jag skulle behöva gå ut och springa av mig lite, nu går jag bara runt runt och vet inte vad jag ska ta mig för. oh!!