måndag, mars 22, 2010

Sjuk

Är jag och hemma från jobbet. Jag har inte varit hemma sjuk sen jag gick i skolan känns det som. Sådär på riktigt ringa och säga att man är sjuk. I fredags var det nästan lite skönt, titta på alla missade program på svt play, läsa bok, nysa, fundera, snora, sova och vila. Sen ville jag kanske lite för mycket i helgen och var lite väl aktiv med vin och sena nätter, för nu känner jag mig nästan sämre igen. Och nu är det inte alls roligt att vara hemma längre. Har tittat på allt jag vill på svt playen, strukit kläder, läst tidningar, sett på tv.. jag är rastlös och börjar smått känna mig meningslös. Suck. Och spisen och ugnen är trasig och den där himla vaktmästaren verkar ha väääldans mycket annat akut att pyssla med idag. Morr, jag börjar bli sur. Sjuk och sur.

Inga kommentarer: