söndag, april 15, 2012

Vänta katt!

Igår åkte jag och min Björn till Fiahemmet som tar hand om hemlösa katter som vill ha nya hem. Fina fina, jag ville ta hem alla och bädda ner i min säng. Det får nog komma hem två katter till oss i juni när B kommit hem från sina studier så att katterna får tillgång till båda sina föräldrar. Väldigt spännande.

Och mycket trevlig dag i övrigt. Fint väder att åka spårvagn i till delar av stan jag inte visste fanns fast jag bott här i nio år nu. Sol, lite fika, lite hänga på stan och sen final med film och fina vänner med hund. Fin lördag i mitt liv.




2 kommentarer:

pop my heart. sa...

Åh, dessa katter alltså. Så sjukt söta och oemotståndliga. Jag klarar knappt av att vistas på katthem pga vill också ta hem alla.

Koftan sa...

Åh ja, speciellt när man vet att de inte har något hem. Och speciellt när de verkar gilla en. Osså går man bara. Ont i hjärtat!