lördag, september 15, 2012

Idag då..

Ligger ganska nyvaken i sängen och ser det här.

Har vaknat flera gånger inatt av katt som ville leka med min telefon, med mitt hår med allt och gärna ligga på mitt ansikte. Har säkert rökt en cigarett också genom grannarnas rök som kommer in i mitt fönster.

Well. Ikväll är det utgång med fokus dans. Funderar på vad göra tills dess. Sugen på loppis, men nog för lat. Det skönaste som finns är ju att äta långsam frukost och slippa göra sig i ordning och gå ut. Bara mysa runt. Ska nog få ut kläder på tradera, för gäller en in en ut, måste jag nog få ut typ fem nu. Sen gym.

Lördagar kan stressa mig. Allt man vill få gjort måste liksom hända på helgen, i veckorna snurrar allt så fort och fokus är få i sig mat och träna och sova. Osså helg, då är det sova, mys, gå på stan, umgås, dricka vin, shoppa, städa, rensa osv osv. Försöka balansera vila och fixa.

Nu kaffe! Det bästa bästa.


Inga kommentarer: