fredag, januari 18, 2008

princesstårta!

wohooo!

Igår kollade jag min mail som vanligt och, där fanns ett mail från kvinnan som var kursansvarig för en kurs som slutade nyss. Och ohh, resultatet på min hemtenta var VG!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag fick VG hurra hurra hurra! Så glad och stolt och precis vad jag behövde inför min magisteruppsats och efter allt slit. Och, jag har tvivlat lite på mig själv och mitt skriv på sista tiden. Jag vet inte varför, men jag har blivit lite sådär.. skör. Så åh jag är så bra! Jag som diskuterade med en vän huruvida jag skulle bli underkänd eller inte. Åh ibland blir det så bra. Nät jag tänker efter så la jag faktiskt ner en väldans massa tid på den där tentan, så genomarbetad är den. Men, mja. Lätt chockad är jag. Åh jaa! Äntligen. Pga av bolognagrejen har vi plötsligt fått möjlighet att få VG såhära sista året och. Åh det passade ju bra att pricka in ett VG sådär på avancerad nivå. åh jAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Inga kommentarer: