söndag, januari 20, 2008

Blodiga söndag

Jag har tränat idag. Det är duktigt. Fast inte helt omotiverat med tanke på allt tårtätande de senaste dagarna. Jag har en stor kopp kaffe här och tänkte studera lite. Diskurser och sånt. Men jag har tappat mitt pepp. Jag är inte sådär pigg på längre, lite mer "nej jag vill inte jag vill hellre sova"-inställning. well.

Jag tror jag har upptäckt Lykke Li. Hm. Jag gillar det. Men vet inte riktigt varför än. Och har inte hört så mycket heller än. Men, jo bra bra.

Och igår såg jag Försoning. Åh den var bra! Jag har gått runt ett tag och väntat på att få se en såndär brabra film igen, som man går runt och tänker på då och då. Okej, den kanske inte fastnade så, men den var bra, över medel abselut! Och Kiera Knightley var väldigt snygg. Hela filmen var snygg. Intressant foto och luruad blev man och hjärtslitande var det.

Studera var det.

Inga kommentarer: