måndag, mars 17, 2008

Kardemumma

Först och främst: SLUTA NU ATT SNÖA SNÄLLA SNÄLLA HELVETESSNÖÖÖ!!!
Det är ju vår. Det bara VRÄÄÄKER ner stora flingor på snedden liksom. Usch.

Annars så har jag ätit den dära lasgnen jag gjorde igår. Det fanns ju visst lasagneplattor, fanns och fanns, jag hade ju köpt det för några dagar sen. Däremot var krossade tomaterna inte i mitt skafferi, så det biddde utan. Så nu har jag ätit ost och sojafärs känns det som. Okej inte mer.

Och gym har jag tränat. Trodde det skulle vara omöjligt efter förmiddagens apati. Jag satt och frös på en stol och stirrade och andades och tittade på regnet som det var då, pillade lite och tänkte att jag borde göra nåt. Men inget hände. Så hittade jag Breathe Me med Sia, nån australiensisk tjej, och den låten spelades i sista avsnittet av Six Feet Under. åhå, världsbra.

Iallefall så toktränade jag. Svettig och fokuserad. Och irriterad på en man som måste ta i och stööööna allt han kan. Undrar om han njuter av det. Nåt är det. Ingen annan behöver låta så. Han kanske har fel på stönmuskulaturen.

Ih. Jag har en hund jag får gå och klappa när jag vill. Hurra! :) Hon vet inte om det bara, är nog tur det. För jag är väldans bra på att klappa. Kurr. Och så är det påskfika inbokat kl.17 idag på Bagarstugan. Åh, lovely as can be. Ska bara försöka läsa klart Sveriges skuggrapport först. apuh. frys.

Inga kommentarer: