tisdag, april 22, 2008

Klädda knappar är finaste



Idag när jag skulle klä på mig så kom den dära otäcka känslan igen "jag har inget att ha på mig". Och som vanligt har jag massor, men inget som är sådär.. enkelt, nonchalant och snyggt som skulle passa just idag här och nu. Jag tror det beror lite på det här soliga varma vädret.

Iallefall, såna jobbiga känslor kan faktiskt frambringa något gott också. Jag provade ganska många procent av min garderob och hittade min vita söta kofta med klädda knappar. Åh den har liksom inte passat i vintertider, men nu så!




Och nu i datasalen igen. Den här klara friska luften som är på morgonen är underbar. Åh. Och lite kallt var det, men det är ju det bästa med att vara lite vuxen, att man får ta på sig ballerina om man vill när man vill och frysa om man vill, det finns ingen förälder som tvingar på en galonbyxor och vinterkängor till maj. oh!

Inga kommentarer: