måndag, april 21, 2008

vaniljhallon


Kom hem gjorde jag för en stund sedan och tänker att "åh ska jag sy eller deklarera eller ringa den där jag borde eller.." Så jag åt lite, men hittade ingen lämplig mat utom två veggiebiffar som jag stekte med några kikärtor och en bit paprika. Och sen var jag hungrig ändå och. Då bidde det en smoothie. Hallon. Men bananerna var slut. Eller var slut, som att dom tagit slut, nej dom har ju jag ätit upp. Iallefall blev det smoothie på hallon, vanlijyogurt och vaniljsocker. Lyx utan nyttighetsfaktor och det var nu jag skulle sätta igång med nåt. Men.. åh jag blev ju plötsligt sådär trött. Trött i ben, trött i huvud, trött i tanke. Det finns där och det kommer över mig när jag sitter still lite såhär. åhå.


Borde ändå ringa han. Men den är så kall smoothien. huuh

Inga kommentarer: