söndag, april 13, 2008

Supernormal light ++ night for springdays?

jag blir trött trött. Jag har köpt FEL trosskydd. Huuuuur kära libresse ska jag hålla reda på alla droppar, vingar, vad som är normalt och inte normalt, extra nattvädligt och inte??? ÅÅÅÅHHH jag trodde jag köpte dom vanliga som är perfekta, så kommer jag hem men såna små som luddar och är värdelösa. Dessutom 30 kr!!! MORRR. Well, jag ska sitta i datasalen på en kontorsstol med tygdynor i 8 timmar i morgon och det är iallefall inte mitt fel om det är konstiga fläckar på den kl.17. Föresten är det bara blod. Inget man dör av. Synd bara att det inte är blått och fräscht som i reklamen, surprise, men det visste ni väl?

Jag tror jag har drömt att jag ska möblera om. Det var längesedan jag fikade. Igår i och för sig, men ändå. Det är känslan som räknas.

Inga kommentarer: