måndag, april 28, 2008

Those dancing days..

Saker jag inte hinner för uppsatsskrivandet:
diska, städa, tvätta fönster, laga mat, handla mat, sova, se på tv, umgås med vännerna på ett förtjusande sätt, dansa, dricka vin, pussas, handla fin klänning, ringa till min gamla vän, prata med mina päron, åka hem till skogen, söka jobb, baka kladdkakor, äta kladdkakor,

Saker ska göra när jag är klar med uselheten:
sova, sova, sova, fika i timtal flera gånger om dagen, traska runt runt utan mening eller mål, dansa, dricka vin, fika mera, inte göra nåt alls som jag borde, sy, se på film, leka med mina vänner, sitta på fik och glo, sitta i parken, ligga i parken, äta glass i parken, spinna i solen, prova kläder, surfa, vara vaken sent på nätterna, sova

1 kommentar:

Anonym sa...

Å jag håller med dig på varenda punkt. Vad jag ser fram emot att gå omrking utan stress och utan tanke på att det måste jag läsa och det och det, och det måste jag skriva. Det där gåendet utan mål som du skrev, det ser jag kanske mest fram emot, och alla ställen man kan gå till, sakta, gå till fik, till park, till bänk, till hasch-hyllan och äta glass bara sådär, bara för att. åh jag ser fram emot det. så mycket.