tisdag, juni 10, 2008

Swischet

Oj. Det är konstigt nu igen att det går så fort. Väldigt uttjatat men det här med tid är så konstigt. Att vara supernervös för 40 minuter. Av hela ens liv. 40 minuter som man genomlever nu och nu och nu och nu. Och så dedära 40 minutrarna då tiden stannar. Fast den inte gör det!!

Och så nu igen. Examen, middag som vi har ältat och väntat och tänkt på sen mars, och nästan 4 år tillbaka också. Osså bara pang schwish! så kom allt och drog förbi och nu sitter jag här. Jaha. Då var det över. Lite tomt. Och sommar är det också. När hände det? Och jag är inte student längre, jag har studerat klart. 4 ÅR! Av hela ens liv. När hände det? Stiden stod lite still. Men ändå inte. Mest swisch.

Iallefall har jag några fina dagar nu. Lugna. Utan nåt alls. Så därför ska jag nu dricka kaffe och äta mammas morotskaka i sängen. Och bläddra lite i en tidning.. bara sådär oh..

Inga kommentarer: