onsdag, juli 16, 2008

Fri på norska

Jag är ledig idag och imorgon. Fantastiskt. Äter frukost, inte gröt på som arbetardagarna, utan rabarbervaniljjogurten och apelsingrapejosen. Igen.

Jag funderar lite på dagen. Det här med lediga dagar är ju skönt. Fast jag har en tendens att bli stressad över allt jag ska ta mig för. Och i vilken ordning. Träna nu eller ikväll? Skönt är det nu, då har jag det gjort. Fast kanske fika lite nu, men då måste jag duscha och det känns ju onödigt om jag ska träna ikväll. Klockan två öppnar Bra Begagnat, dit ska jag. Och kanske en liiiten sväng på stan, bara ifall att, det råkar finnas någe fantastiskt och billigt som väntar på mig. Och jag vill dricka kaffe och lyssna på Christer i P3 i soffan. Helst nytränad och nyduschad och mätt. Men det blir svårt om jag ska till Bra Begagnat klockan två. För sen är jag inte mätt längre. Sen tänkte jag hyra film, men det får bli i kväll.

Ack ja. Jag har iallefall målat naglarna bara för att det var så längesen och bara för att man inte får ha det när man jobbar. Äntligen röda!

Inga kommentarer: