söndag, juli 27, 2008

Himlasköna helg

Jag var hemma nu igen. För där jag bor nu är inte hemma på riktigt. Hemma är där i skogen, med blånande berg, skogar och små insjöar. En kväll åkte jag och pappa runt i skogen på små grusvägar. Vi såg en stor älg och jag hittade ett ställe där jag skulle kunna tänka mig bygga mitt lilla hus. Ack så vackert så vackert. Oh..


Med ett dragspelslag med vägskälsvals runt hörnet, till på köpet!
Jag ville inte inte inteinte åka tillbaka hit. Men nu är jag här i staden. Jobb och måndag. Oh dear.. himlans sommar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å ja det var så himla skönt att inte vara i en stad i helgen, att ha tillgång till trädgård och vatten. Vore fint idag med, men icke. Skulle jobba idag egentligen men har åkt på urinvägsinfektion igen, så jag blev tvungen att vara borta idag för att kunna gå till doktorn, fick medicin iaf, inget vidare heller på jobbet när man inte kan gå på toa när som helste eftersom man är ute och går hos folk. Men nu blir det bättre iaf, skönt! Å ja, helgen ser jag fram emot! Blir jobb för min del, men utgång och vin och sånt med. Så fint så. Var länge sen det. Och glass ikväll också, låter ju fint!:) kraaaam!