fredag, juli 11, 2008

Ljumma julikvällar..

Ibland kan man gå på utomhusbio med té och choklad och filt.




Men oftast får man gå hem från sina vänner klockan tio ljumma fredagkvällar och titta på fina taken mot den kvällsblå himlen och se solen gå ner bakom sin krukväxter. Så är det när man är sommarvikarie och jobbar för att alla andra ska kunna ha semester. På väg hem möter man alla som är påväg till krogen, till resturangen, till förfesten och hem för att mysa. Jag går hem och sover och går upp halv 6 på en lördag. Ack ja livet. Vi ses väl nångång.
Jag är sååå glad över mitt jobb. Jojo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder!:) Hörde av Christoffer att bion var mysig! Vad tycket du om filmen? Ja det eviga jobbet känns det som, dagarna emellan jobbet dom går så fort så man märker dom kanppt. Men men...idag jobbar jag delad, fast jag har tur, bara en delad på hela sommaren, så det är skönt...men uscha.

Är forfarande lite sugen på den är änglagård på måndag kanske...är också lite sugen på att kanske baka något litet, kanske kakor eller så, så vi kanske kan vara här så kan jag bjuda på något också:) Lite måndagsfika, jag ska mass-skicka ett sms och höra om intresse finns:)

nu sks jsg äta och vila inför jobbet igen...

kram!!

Anonym sa...

Ååå, Norrköping är en av detta lands vackraste städer!