söndag, augusti 03, 2008

Helg igen. Fast nu är den slut. Igen.


Det var fint. Loppis. Cheescake. Sov. Vin. Dans. Sega söndag med ny vågad utstyrsel efter samråd med vännerna och ganska mycket sånt där göra inget alls. Fast jag borde såklart. En konstig blandning av apati och överenergi. Jag skulle ju diska och laga jeansen och gå en vända, köpa bananer och hinna ha en soffkväll. Istället dricker jag kaffe och äter cheescake till illamående, provar nya skorna i sängen, sover och fotar allt smått och lägger nagellack i en burk. Nu måste jag nog ändå ut och gåspringa lite, jag känner en överhängande risk för överhettning. Oh!




Tröja från Grängesbergs lokmuseum. Gratis för sommarjobbare -01.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och å vilka fina skor(&bilder)!:) Loppis? själv segade jag ihop totalt så det blev inget loppis, men men, dagens arbete är slut i alla fall. Fika måste inplaneras här någon dag. Jo jo. kramo!

Anonym sa...

Sv: Ja både han och era skor är ypperligt snygga!

Kram