tisdag, mars 17, 2009

Bergochdalvana

Att gå runt och vara rädd att för att något ska hända, som inte alls verkar vara i närheten av att det ska hända, det är ju bra dumt. Speciellt när man i stunden man nästan gråter av skräck får ett ässemess som bara bekräftar den totala motsatsen.

Annars så undrar jag lite över alla som skriver på facebook om den där "uuunderbara solen, åh åh åh sooolen". Jag ser ingen sol. Här är det ös-häll-SPÖ-regn. Det är svårt att ha is i magen. Ena stunden vill jag ringa och vara överärlig och föreslå vilt extrema och spontana saker. Andra stunden blir jag rädd och vågar inte hoppas alls.

Jag hade tänkt ta mig till gymmet idag, men det känns svårt. Som en dag i november. Säljet går bra dock. Köpa på Erikshjälpen för 50 kr och sälja för 99 kr is the shit. Så att säga.

Paketera och cykla till posten. I detta här tempot är snart den dära för dyra kavajen i min garderob.

Inga kommentarer: