tisdag, mars 31, 2009

Ropa hej innan man ens är halvvägs över ån

Den där chokladen fortsätter göra susen. Nu ska jag få gå på anställningsintervju också! För ett jobb som INTE har något alls i hela världen med vård eller omsorg att göra, usch. Jag är så glad för att bara få gå på intervju. Jag är inte totalt värdelöst hopplös och mitt cv är inte ren skit. Fast får jag inte jobbet då dör jag.

Det var en liten tant, eller hon var ganska stor, som pratade galet mycket och som i somras frågade mig om jag hade tur i kärlek och spel/pengar. Jag sa mja nja nej. Hon sa "joooooo det har du!!" Lite kanske? faktiskt. Eller så är det bara någon som jvlas. Bäst att vara beredd på det värsta. Känns farligt att prata om. Peppar peppar.

Vika tvätt. Vika rätt. Lika lätt. Lätta fik. Mätta lik. Tvätta sik.

Inga kommentarer: