torsdag, mars 05, 2009

Vår



Jag föddes fjärde mars för tjugosju år sedan. Oh my, det går fort gör det. Mamma och jag åkte hem från BB på internationella kvinnodagen och jag vrålskrek och härjade hela vägen. Och jag blev ju både hungrig och lätt feminstisk. Och jag började trassla redan från början, navelsträngen var det första jag trasslade in mig i. Oh dear. Men det blev rätt bra ändå.



Det är iallafall fint att fylla år ibland. Officiellt är jag sådär svensk, "äsch fylla år väl väl inget märkvärdigt" men, i verkligheten tycker jag det är väldigt trevligt! Födelsedagsfirande borde man ha oftare, även om man inte firar födelsedagen utan någe annat. Man blir glad ju. Toppendag hade jag, och vår var det och presenter fick jag. Sweet åh.

Mera blommor, fikan och presenter till folket!

(Och nu borde jag skriva att "det behöver inte vara någe avancerat, bara enkelt, någon liten present, bara hemmagjort, ica-köpt kaka, nåt alla kan göra". Men jag orkar faktiskt inte. Någongång får man faktiskt tänka själv.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott!