tisdag, december 01, 2009

Flytten och tångruskan



Ja det blev tångruskan och hur fint blev det då?! Jättefint! Jag är så nöjd och så glad över att min fine B till slut insåg tångruskans skönhet. Så vi slipade tapet, spacklade, slipade igen, målade grund, målade tångruska och sen tångruska igen. I veckan kom supermamma och hjälpte till, vi flyttade halvt ihjäl oss, men nu är vi inflyttade men inte mer än så. Nästan alla kartonger är tömda, nu ska vi bara lägga pussel av alla saker och möbler.

4 kommentarer:

Karin sa...

Snyggt!
Blir nästan sugen på att flytta själv...

Koftan sa...

Tack! Såhär när bara småpillet är kvar så är det väldigt fantastiskt!

Anonym sa...

Det är snyggt, definitivt.

MEN: jag tror att du kommer fullkomligt hata den färgen om ett tag.

Omöjligt att möblera samt dekorera till... Begränsar alla färgval, inget fungerar utom beige... (Eller???)

Väntar med spänning... ;-)

Tack för en snygg och kul blogg!... :-)

/Micael. (jag har ingen identitet så det får bli anonym)

Koftan sa...

Anonyme Micael:Tack för synpunkten! Men vet du, jag bara älskar den där färgen och den där väggen mer och mer! Min man frågade också innan vi bestämde oss för färgen, just vad den passar till, och jag kom fram till: svart, brun, röd, blå, grå, rosa, beige, gul, guld, silver och några till. :) Återkommande hos oss är iallafall rött, lite lätt rosa och mörkt trä. Fantastiskt!