måndag, januari 28, 2008

Vissa dagar är sämre dagar

Jag är så trött på att det är måndag. Jag har varit i Stockholm och lekt hela helgen och inte tänkt på att göra nytta en endaste sekund. Jag har träffat fina vänner, gått på bio, ätit kladdkaka, inspekterat secondhandbutiker, gått promenader och sovit sovit. Och idag är allt slut och en heeel vecka till ska jag gå igenom och heeelt omotiverad är jag.

Så. Vad har jag gjort idag. Hm, well, hängt på Tradera, på tjallamallas hemsida, facebokat lite, tränat, ätit, druckit kaffe, msnat och gnällt för mig själv. Det går inte. Jag kan inte plugga. Jag kan inte öppna boken och det går abselut inte att öppna wordfilen och ens titta på det jag har skrivit. Och mitt i allt detta är alla andra så extremt ambitiösa och går upp klockan 7, studerar och skriver och tvättar och pillar. Puh. Jag vill bara ha pengar, köpa fina kläder, ligga på en filt i en park under solen med lite vin och en cheescake. Jag vill vara Friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Oh my..

Inga kommentarer: