tisdag, mars 25, 2008

Fuck you k*ksnö!

Det här verkar bli ett väldigt moget inlägg må jag säga. Jag är mer fjorton än tjugosex, så är det. Hade en trevlig påskhelg med sol tillochmed, och jag var så PEPP på (inte studier det är jag aldrig) men på annat, fixa håret och köpa en kjol och hade en massa små projekt på G. Osså kommer man hit, snön VRÄÄÄÄÄÄKER ner.. hela dan. Inte lite lite, utan sjukt stora snöflingor liksom väller ner. Så, jag gick ut lite för det måste man väl. Och det var fruktansvärt mycket snö, halt och slaskigt och jag nästan ramlade hur många gånger som helst, och fick gå sakta sakta. Så frågade jag runt lite om att krulla håret, men alla var så tråkiga och oinspirerande och verkade så negativa så. Suck. Så bokade jag synundersökning och det kommer kosta en miljon, för ca 2 minuter. Och jag provade kjolen och den var ju jätteful på. Snyft. Och bah nä. Jag skiter i det här. Jag hoppar av. Alla mina små projekt liksom äh. Ramlade isär ett efter ett. åhå. snyft.
Allt beror på snön.

Inga kommentarer: