torsdag, april 03, 2008

Quornfärs

Puh. Jag insåg precis att jag är sjukt trött. Det har ramlat på hela dagen, plugga, sitta i datasalen, hem, ut springa flåsa, hem tvätta, äta. Och nu så, lite Tomas Andersson Wij och, förut i allt rammel har det trötta inte känts. Men nu, åh plötsligt orkar jag nog inte så mycket mer den här veckan. Sjukt skönt med fredagskväll som jag nog måste utse till veckans skönaste kväll.
Ska bara bara hålla ut, gå upp en morgon till, studera, träna,studera lite till, ner på stan, hem, köpa choklad och SEN. åh lillaste.

Det är farligt att höra musik som hör till en annan berättelse av ens liv. Man kan så lätt ramla tillbaks. Eller mer, och ännu värre, vilja ramla tillbaks.

Igår såg jag hunden jag vill ha. Den satt alles ensam utanför hemköp. Vi tittade på varandra, jag log och jag hoppades lite lite att den skulle sitta kvar när jag kom ut igen och vilja följa med mig hem. Men då var den borta. Åh lillaste fina.

Jag sprang så långt idag. Nytt personligt världsrekord i att springa långt långt längre än jag orkar.

1 kommentar:

Anonym sa...

"åhå. Men det är inget skämt."

Det trode jag inte heller:)
Och jag håller med om att fredagskvällen är den bästa.