torsdag, augusti 21, 2008

Varelser

Människor är fascinerande, jag får aldrig aldrig någe grepp. Ibland är de supertrevliga och jag är supertrevlig, men ändå så klickar det inte utan bara skär sig och allt känns stelt och forscerat och jag blir irriterad och lite obekväm. Fast det verkar bara jag tycka så jag blir hembjuden på fika och kan inte säga nej. Andra gånger är de supertrevliga och jag med, och allt klaffar och klickar och det är mer än trevligt och jag tror det funkar så bra och vill gärna bli hembjuden på fika men då möts jag av dödstystnad. Kära nån. Himla folk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sånt är svår ju, man kan känna att allt känns bra och att människan i fråga är trevlig och allt men ibland, i vissa relationer, blir man bara trött. Jag hade en vän som jag umgicks med förut men jag blev helt utmattad av att umgås med henne, så nu umgås vi inte längre. Kan inte riktgt vara medningen att man ska bli trött. Men jag gillar ändå personen ifråga och ja men det funkar inge bra, eller det funkade ok men jag blev trött, skumt egentligen. Idag tänkte jag förresten försöka lägga upp något på tradera, ska bli intressant:) kraaam!

Anonym sa...

Sv: 40 miljoner... inget att skoja bort direkt!
Helt rätt! grym kommentar!

mvh Little Peaché