söndag, september 07, 2008

Blodiga Söndag

Nu ska jag snart cykla till jobbet för andra gången idag.

I mitt liv är det aldrig som på film. Inget som händer är logiskt även om det aldrig händer någe spännande. Och ingen av alla inblandade människor beter sig som på film. Och inte som relationsrådet's värld i Christer i P3 och inte i nån tänkbar värld överhuvudtaget. Det finns inget att gå efter, inga råd, inga tips ingen analys. Jag som nu har varit rak och tydlig och hintat extremt noga. Nehe, men nu då?? Avståndet Östergötland - Skåne är fortfarande tre timmar med X2000 och kostar skjortan och lite mer. Morr. Det känns lite som att saker och ting går i repris. Fast det inte är en film eller en serie. Så går det runt runt runt om och om igen. Fast jag lär mig inget på det. Vette tusan. Och jag som har tålamodsbrist och frustrationssvårigheter.

Nu är det racercykel som gäller. Den rosa draken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å hurra va roligt, ett tisdagsnöje, en fika. Va kuuul! ser fram emot att höra allt om allt sen:)

Ja det där sökeriet är inget roligt men det får la gå. Men segt är det. Blä. Men inget jobb idag för min del iaf...synd. men men. Imorn ska jag besöka C:s brukar iaf, för timmar där, alltid något. Hoppas.

Lycka till med fikeriet!:)
kraaaam!