torsdag, september 04, 2008

Koftan testing


Jag har precis ätit 100 gram Marabou chokladkaka smak Amigo. Med krispiga majssnacks. Betyg: inte god.



Faktiskt. Sjukt faktiskt. För jag tyckte inte om den!! Eller, tyckte om och tyckte om. Jag åt ju upp hela. Såklart. Men, för söt, för sliskig. Jag brukar ju äta allt allt med marabou choklad men det här nej. Men jag tror det är själva majset som är kruxet, jag testade vegsnitzlar med majsnånting, det gick inte alls. Det blir så sött allt med majs. Det enda med majs som är gott är popcorn och majskorn och majskolvar. Huh. Annars älskar jag verkligen krisp. Fy vad besviken jag är nu känner jag. Och fy så illa jag mår. Oj oj. Och nu är det minst en vecka till nästa choklad! Inte inte värt att slösa bort veckans chokladtillfälle på detta sätt. Ack... men nu vet jag. Bättre att veta att det smakar illa än att gå runt och fundera och vara sugen.

Den dära principen gäller för annat också. Två kloka vänner har jag pratat med under eftermiddagen och kvällen och nu ska jag försöka göra som dom säger. Men det är svårt. Och jag gör en hare av ett haröra. Det är så enkelt så enkelt. Åh jag älskar att höra hur lätt och enkelt och trevligt och sådär det är egentligen. Åh.

Och sova lite. Äntligen. Därför ska jag vara vaken mycket länge nu. Min bästa tid är nu. Oh!

(Till L: Meddelande kommer så fort jag vet någe. Men jag måste ju få till det först. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Å nej, det var inte god alltså, illa det där. När choklad inte är gott så är det verkligen illa! sånt händer inte ofta här i världen.

Och jag väntar tålmodigt, hör av dig bara om du behöver lite logisk rationalitet. :) alltid lätt att bidra med sånt när man inte är involverad. hihi.

Sov gott och njut av kvällen & sovmorgonen!

kraam!