söndag, januari 11, 2009

Drugs

Det här med träning är fantastiskt. Jag inser det igen och igen. Det är som en drog, verkligen en klyscha, men jag blir så hög. Jag cyklar dit less, sur och trött, och hem cyklar jag glad och pepp! Och nu har jag insett att eurotechno is the shit i musikväg för mig på gymmet! När jag springer får jag tunnelseende och bara springer på, men på gymmet brukar jag bli sittandes lite för länge och dagdrömma mellan varje set, men nu, nuu med eurotechnon så får jag tunnelseendet och blir alledes flås och svett precis som när jag springer. Och nu har jag också exprimenterat mig fram till något som ger mig träningsvärk i rumpan. Åh hela innerlåren och rumpan och grr lovely är det. Fast det finns en man där som envisas med att träna i ett kalsongliknande miniplagg.. får man verkligen det?

Jag har jobbat men framförallt diskat ALL disk. Jag är nöjd. Ska ringa mamma och äta lite choklad. Bara lite. En skvätt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

En skvätt choklad är alldeles utmärkt på en söndag har jag hört. fint med träning med, själv är jag lite sådär att jag inte vet hur jag ska göra med tränandet. Pga det oregelbundna jobbet. Blä för det. Och snart ska jag dit också, för ett nätt litet 12,5 timmars pass...Fan fan fan. Och blä. Men ja. Bara att härda ut.

Ringdes det något igår förresten?:)

Hoppas chokladen smakar fint! ses på torsdag:)

kraam!

Anonym sa...

De kläder vissa män väljer att träna i är för mig ett mysterium. Var är Fab5 när man behöver dem?

Koftan sa...

Och är det nånstans männen går runt och är självmedvetna så är det på gymmet, det bryts och sneglas och stönas.. oh dear. Fånigt är ordet.