torsdag, september 10, 2009

inte så mycket

tja. inte så mycket att säga har jag tror jag. Jag började frysa idag. På med tjockare mysbyxor, extra ullstrumpor och fram med stora koppen kaffe med choklad. Men det gick kalla kårar och jag kände mig lite sådär konstig. Pratade med min nyblivna mammakompis och fick ont i halsen. Nu har jag nyss druckit vad som känns som en balja med ingefärate med honung och mjölk. Mhm får se vad som händer, nu förtiden är det väldigt spännande när det känns som influensa på gång, tänk om tänk OM jag har svininfluensa!! OAooooow känns det nästan. Men det är säkert en vanlig såndär halsontsläng om bara känns och hindrar mig från att träna och sen segar sig bort väldigt sakta. Ja.

Annars så. Vänder jag in och ut på mig själv för att försöka fatta beslut. Går sådär. Håret är rätt kort ja. Men ändå långt. Satt i solen på en bänk på förmiddagen idag. Hand i hand det var fint. Men jag har längtat efter frosten länge nu. Och klätt mig så, men det resulterade i genomsvettighet så idag åkte shortsen på igen.


Fina skorna. Många nummer för stora, trots två par sulor och ett par hälinlägg. Får fjompgå sakta för att inte nästan trilla omkull, helt ostryrsliga är dom. Men fina.

1 kommentar:

Karin sa...

Nästan så att man skulle vilja få piggyflu så att man har gjort bort det och slipper oroa sig...

Krya på dig!