söndag, september 23, 2012

Kom och köp! (på tradera)

Har rensat och rensat, jag rensar ju egentligen mer eller mindre hela tiden. Kör en in en ut för att jag kan få lite ont i magen om jag köper och köper en massa samtidigt som jag vet att det finns en hög med kläder som jag inte använder. Samvetet alltså.

Och. Nu på Tradera! http://www.tradera.com/rules-by-mary-klanning-50-tal-vipp-trend-fargglad--auktion_301743_163990541


Säljer bland annat fin Rules By Mary-klänning. Så fin och jag skulle gärna vilja ha den kvar. Men, har inte använt den på hela sommaren så. Då måste den väl ut. Antar jag. Hatar när vemodskänslan sätter in när jag behöver vara rationell. Tyvärr är jag väldigt bra på att köpa kläder för att de är fina, mer än att de är användbara för just mig. Som prydnad liksom. De där känslorna igen.


Tradera



2 kommentarer:

pop my heart. sa...

Länken skickar mig till mitt eget utbud på tradera, men råkade springa på den iaf pga säljer också klänningar i samma storlek. Sjukt fin! Synd/tur att det inte är min storlek, annars hade jag kanske knipit den. Fast jag har för mycket kläder jag också. Cirka hälften ska ut. Älska rensa just nu! Tradera ftw!

Koftan sa...

Ah testar ny länk nu. Tror det beror kanske på att man är inloggad redan. Det där med kläder alltså, så svårt att hitta rätt men ändå så mycket man vill ha och så mycket man uppenbarligen köper ändå. Tradera är mycket bra, men var det inte bra mycket lättare att få sålt för några år sedan?