söndag, september 23, 2012

Yret

Under veckan har jag haft jätteont i halsen och förberett mig på dödsförkylning. Den kom inte, men har ändå undvikit gymmet under veckan och tagit lite promenader. Dock, var ute igår och gick, blev helt pepp av all musik och tidigare träff med fin vän och med all energi så tänkte jag att nu ska jag GÅÅÅ. Och så plötsligt blev jag helt varm, som febervarm, skakis i benen och yr. Stapplade hem och fokuserade på att gå rakt snarare än snabbt. Hände en gång innan i veckan också. Analyserar och tänker på sånt som att förra gången hade jag ätit ganska dålig lunch, men ändå ätit jogurt innan, förlite energi? Igår: ätit, men sen druckit en balja kaffe tillsammans med massa chokladkaka och sen gick med lite hunger i mig. Kan kanske vara blodsocker på väg ner i avgrunden? Nu har jag iallafall demonstrativt för min kropp ätit två smörgåsar med smör och ost och druckit stort glas citronvatten och nu går jag till gymmet. Blir det snurr i huvet nu är det nacken. Och musklerna där måste ju dödas för att bryta onda cirkeln.

Inga kommentarer: